پرواز فرشته ای دیگر اینبار سید علی یوسفی اسمانی شد

 عکس و تصویر #شهدا #جانبازان

سید علی یوسفی از جانبازان نخاعی 70% که درسال 59 از ناحیه کمرمجروح و قطع نخاعی شده بود سرانجام با تنی تبداراز عشقِ به ابا عبدالله الحسین(ع) دعوت حضرت دوست را لبیک و به شهدا پیوست.

جانبازبسیجی سیدعلی یوسفی از جانبازان نخاعی 70% مشهد به یاران شهیدش پیوست.

سید علی یوسفی از جانبازان نخاعی 70% که درسال 59 از ناحیه کمرمجروح  و قطع نخاعی شده بود سرانجام با تنی تبداراز عشقِ به ابا عبدالله الحسین(ع) دعوت حضرت دوست را لبیک و به شهدا پیوست.

شهید سید علی یوسفی  سالها در آسایشگاه امام خمینی مشهد مقدس زندگی میکرد و از اعضای تیم بسکتبال با ویلچر بود و در عرصه اجتماعی و ورزشی فعالیت بسزایی داشت.

چندسالی از فوت ناگهانی دو فرزند پسر 19 و 14 ساله اش نگذشته بود که مصیبتِ از دست دادن یار و همسفر زندگیش، همسرش نیز غم سنگینی را بر ایشان وارد کرد، ولی این شهید سعید با صبر و بردباری که خداوند در نهانش به ودیعه گذارده بود، شکیبایی پیشه کرد که از این نظر دربین جانبازان زبانزد بود. وی که سه سال بخاطر بیماری تحت درمان قرارگرفته بود، سرانجام مشیت الهی براین قرارگرفت که این پدر دلسوز و این جانباز مقاوم و صبور پس از تحمل سالها مرارت و سختی ناشی از مجروحیت و از دست دادن خانواده اش دعوت حق را لبیک و در جمع شهدا و اولیا ، میهمان اربابش امام حسین علیه السلام، جنت مکان باشد.
پیکر مطهر جانباز شهید سیدعلی یوسفی طی مراسمی روز دوشنبه 2/9/94 ساعت 9صبح همزمان با تشییع شهدای حرم حضرت زینب سلام الله علیها از مهدیه مشهد تا حرم امام رضا (ع) تشییع خواهد شد. روح همه شهدای والامقام شاد و یادشان گرامیباد.

 

 

 

 برگرفته از سایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

http://jameiatejanbazan.ir/post/231_%D8%AC%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B2_%DB%8C

%D9%88%D8%B3%D9%81%DB%8C_%D9%87%D9%85_%D8%B1%D9%81%D8%AA


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 آذر 1394برچسب:جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی مشهد مقدس,, | 21:52 | نويسنده : یه بنده ی خدا |

.


get